lauantai 6. syyskuuta 2014

Tawashi


Käykö teille koskaan niin et innostutte jostain ihan hulluna, 
ja sit niitä on tehtävä lisää ja lisää..? 
Mulla käy. 
Yleensä aina.
Mikään ei koskaan pysy kohtuuden rajoissa. :D

Nyt oon jäänyt koukkuun noihin virkattuihin tawashi-pesusieniin.


Ohje on hyvinkin helppo, tässä linkki ohjeeseen.




Nää on helppoja ja tosi nopeita tehdä. Yks valmistuu puolessa tunnissa jos oikein pitkittelee. :D




Näitä varmasti teen enemmänkin, ja varmasti näitä päätyy myös joululahjoiksi. :)

Tuunasin myös pari lasipurkkia, virkkasin niille valkoisesta puuvillalangasta paidat. :)
Nää sopii hyvin kynä-, puikko- ja koukkupurkeiksi meidän uudelle tietokonepöydälle. :)





Yleensä meidän sohva näyttää tältä, tai no, on vielä pahempiakin nähty, kaikki pitää olla käden ulottuvilla. ;)

♥ Linda

4 kommenttia:

  1. Mulle kävi näiden kanssa niin et hurahdin ja monta päivää putkeen tein... sit työ unohtu. Pitääkin ottaa jälleen kaapissa olevat bambulangat työnalle ja tehä joululahkoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon näitä nyt 4 iltaa tehny, näitä on kohta pussillinen jo, taitaa sukulaiset ja kaverit saada näitä oikein urakalla lahjaksi! ;)

      Poista
  2. Noi tawashit on ihania! Kunhan ennätän täältä iteki, niin pitää ehottomasti tehä. Ja heh, ollaanko vähän samiksia, kun iteki meinasin ne pukinkonttiin tehä? ;) Ja tiijän tuon tunteen, ku kaikki pitää olla käden ulottuvilla... Monesti mieskin toteaa, ettei sohvalle tai sängylle (paikka toistaiseksi, missä käsitöitä teen) pääse istumaan, ku paikat on täynnä lankoja, puikkoja, neuloja yms. Mut kun nekin tarvii tilaa ja kun luovuus iskee, niin.. ups?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedän tunteen! Mun mies sanoo aina et onko ne kaikki aina pakko levittää sohvalle tai voisinko olla yhen illan edes tekemättä mitään.. no en voi ? :D

      Poista

Jätäthän vierailustasi kommentin? :)