keskiviikko 28. tammikuuta 2015

Sydämellistä valmistautumista ystävänpäivään.




Mä olen tänä vuonna ajoissa. 

Kerrankin.

Mä aijon muistaa mun ystäviä pienillä sydämillä ja korteilla, joihin oon kirjoittanut kauniita ajatuksia ystävistäni.


Ystävänpäivään on reilut pari viikkoa, ja mä oon toteuttanut jo kaikki mitä aijoinkin.
Tein kortteja tossa perjantai-iltana, ja nyt oon ahkerasti aamusin virkannut 1-2 sydäntä, nää sydämet meinaan valmistuu niin äkkiä!

Täytteenä oon käyttänyt ikean pikku tyynyn sisältöä, kun mulla ei tota vanua enää oo. :)


Pääosin mulla on ollu jotain villasekoite lankoja, vyötteettömiä tosin, mut veikkaisin et seiskaveikkaa ja nallea, koukku ollut 3.0 - 3.5.



Ohje on täältä, mutta muuttelin vähän tota loppua oman mielen mukaan.



























Pari sydäntä pidän itselläni koristeena, tarkotus oli laittaa siimalla roikkumaan tuolta katon rajasta, mut saa nyt nähdä, vai laitanko taakse magneetin vai annanko olla noin vaan, ja laitan vaikka nojaamaan valokuvakehyksiä vasten.
Saa nähdä ;)



Aijotteko te tehdä ystävänpäivä lahjoja tai lähettää kortteja? :)



♥ värisuora.


♥ : Linda

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätäthän vierailustasi kommentin? :)