keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Jääkaappimagneetteja


Hellou!
Tällä kertaa haluaisin esitellä juuri valmistuneet jääkaappimagneettini! :D
Muistan kun mummolassa oli näitä virkattuja perhosia, mä aina pienenä tyttönä ihastelin niitä, ja nyt kun löysin ohjeen (klik) , niin pakkohan niitä oli tehdä! 

Mulla oli ohkasempia ja vähän paksumpia puuvillalankoja, ohkasemmissa oli 2mm koukku ja isommissa 3,5mm koukku.


Mulla oli käyttämättömiä magneetteja jääny tai tullu jostain, ja aattelin pitkää et mitä niillä teen, kunnes keksin tän idean. :)

Liimasin kuumaliimalla magneetit perhosiin kiinni ja painoin hetken ajan tosi tiukasti,
niinkuin sormen värikin siitä kertoo. :D

Kaikki liimattu. :)

Tadaa! 

Pitihän siitä heti Instagramiinkin laittaa. ^^

Varmaan kaikki langat on jostain facenkirpparilta ja liimapyssy biltemasta.

Mun uudet kesäpopot löyty prismasta eilen. Loveit!

Ah, ulkona paistaa aurinko, ihanaa, lämpömittarikin näyttää 23 astetta! Kesäkesäkesäkesäkesä! ♥♥♥
-Linda

2 kommenttia:

  1. voiko noit liimata millään muulla ku tolla kuumaliimalla? tai varmaan voi, mut kannattaako?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä oon joskus kokeillu jollain ns. vahvalla yleisliimalla, ni sil ei ainakaa pysyny kiinni, toki joku pikaliima vois toimia. :)
      Tai sit haet kuumaliima pyssyn ja liimat vitosella jostain, se on näppärä ;)

      Poista

Jätäthän vierailustasi kommentin? :)