tiistai 6. toukokuuta 2014

Kesäkassi ja purnukkaa


Heipsan!


Päätin taas edellisiltana päällystää yhden isomman kurkkupurkin, niitäkun ei oo koskaan liikaa. ;) 
Tällä kertaa virkkasin Kaiku- langasta 7puikolla. 






Googlettelin pitkän aikaa, että minkälaisen kassin sitä oikein kesäksi tekisi. 
Virkkaisko, neuloisko vai kaivaisko oikein ompelukoneen esille ja hurauttais sillä menemään...

Kivan tuntuisia löytyi monta, mutta sitä tiettyä tyyliä kun hain.. ai mitä tyyliä... :D
Päädyin sitten tähän laukkuun, jota tietysti vähän muokkasin ennen toteutusta. 
Mun laukku on vähän korkeampi ja leveämpi, koska mulla tunnetusti on aina paljon kaikkea tärkeää menossa mukana. ;) 



Päällikangas on, uskokaa tai älkää, alkujaan ollut parivuoteen helmalakana ( ei sopinutkaan mun silmään ), jonka jälkeen mä tein siitä olohuoneen verhot ja koska olohuoneessa värimaailma muuttui tummasta vaaleampaan, päätin käyttää sitä kangasta nyt tähän laukkuun.
Vuori on jotain äidiltä saatua ( tulee mieleen 90 luvun shortsit ja collegehousut), ohkasta kangasta, jota on metri tolkulla.


Tässähän on nyt. :)
Täytyy sanoa että oon kyllä tyytyväinen.


Vuori tosiaan on RÄIKEÄ. :D



Lisäks leiposin vielä särkyneen sydämen kakkua. On se vaan niin hyvää!

-Linda

2 kommenttia:

  1. Hei. En ole ennen tuollaisesta kakusta kuullutkaan. Heti googlasin ohjeen ja kun kaupasta saan ostettua kaakaojauhon niin varmasti kokeilen. Kiitos. :)
    Kaunis tuo kurkkupurkki kun siellä on kynttilä, jännästi tekee valo kuvioita.

    VastaaPoista
  2. Moikka!
    Toi kakku on noussu mun ja mieheni ihan ykkös-suosikiksi! On tosi hyvää! :)

    VastaaPoista

Jätäthän vierailustasi kommentin? :)