maanantai 21. heinäkuuta 2014

Koruja

Taas eilen tein parin korviksia, nää menee joululahjaksi, kyllä, luit oikein, joululahjaksi.
Jos tänä vuonna olisin kerrankin lahjojen suhteen valmistautunut ajoissa ;)

Punaiset isot lasihelmet ja pienet discopallot sopivat mun mielestä hyvin yhteen :) 
Toivottavasti myös saaja pitää niistä :) 

Tänään purin osiin Thaimaasta tuodun kaulakorun, se oli liian pitkä ja liian sitä ja tätä, ja siitä jäi iso kukka ylimääräiseksi. 
Hetken pyörittelin kukkaa käsissäni ja tunnustelin mihin sitä voisin käyttää. 
Kaulakorua en enää siitä halunnut.. Joten.. Siitä tuli sormus :) 


Tadaa! 
Tykkään tästä todella! 
Tän kanssa ei tarvii kyllä rannekoruja käyttää, on niin katseenvangitsija! 

Mitäs te tykkäätte..? :) 

-Linda

6 kommenttia:

  1. Onpa kivoja :) Ja huh, mä en ole ainoa aikainen joululahjojen tekijä (kerrankin, yleensä jää viimetinkaan). Eilen kyläily Novitan tehtaanmyymälässä ja nyt on lankoja pariinkin joululahjaprojektiin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Hanna kommentistasi! :)
    Mä oon joka vuosi ollut myöhässä lahjojejn kanssa, tykkään antaa itsetehtyä, ainakin niille joiden tiedän niitä arvostavan. :) Hamassa tulevaisuudessa minäkin haluan käydä Novitan tehtaanmyymälässä - ehkä joskus ;)

    VastaaPoista
  3. Kauniit korvikset. Sopii hyvin jouluun ja talveen. Mulla on puikoilla ekat joululahjasukat. Heinäkuussa aloitetut. Olisi voinut aloittaa aiemminkin, mutta teen niin monet kuin satun ehtimään. Stressiä en ota. Yhtenä jouluna mies sai lahjaksi keskeneräisen kynsikkään. Tein sen kyllä sit valmiiksikin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa etten oo ainut! :) Mulla on valmiina kolmet sukat jotka on jouluksi menossa lahjaksi. Sekä iso kasa tiskirättejä ! :) Päätin myös etten stressaa, siksi oon hyvissä ajoissa. ;)

      Poista
  4. Ei edes ole vielä ideaa joululahjoiksi. Jotain pientä tulee kuitenkin näprättyä koko ajan, joten ehkä joku päätyy joululahjaksikin. Tyylikkäitä koruja olet tehnyt. Olisi mahtavaa saada tällaisia lahjoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) mun tulee näprättyä koko ajan, en osaa istua paikallaan, tekemättä mitään. Varsinkin iltaisin telkkaria katsellen on pakko tehdä jotain siinä samalla :)

      Poista

Jätäthän vierailustasi kommentin? :)